Lidl Ελλάς: 4η χρονιά υψηλών επιδόσεων στον δείκτη CR Index
Επιβραβεύεται με Silver βραβείο και τιμητικό έπαινο για τις υπεύθυνες πρακτικές της σύμφωνα με τα κριτήρια ESG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιβραβεύεται με Silver βραβείο και τιμητικό έπαινο για τις υπεύθυνες πρακτικές της σύμφωνα με τα κριτήρια ESG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της καμπάνιας «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈλαβε το ανώτατο σήμα Platinum (Μηδενικά απόβλητα)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo νέο γήπεδο ποδοσφαίρου παραδόθηκε από τη Novibet και τον κορυφαίο διεθνή ποδοσφαιριστή Κώστα Τσιμίκα στην τοπική κοινωνία των Σερρών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα είναι γνωστό ως ScaleUp for Positive Impact
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτηρίζοντας το κίνημα «Save Your Hood»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστήριξη των Πελατών μέσω καινοτόμων εργαλείων που περιλαμβάνουν χρηματοδότηση, αλλά και εξειδικευμένες λύσεις και τεχνογνωσία, συμβάλλοντας στον περιορισμό του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για μία καινοτόμο πρωτοβουλία με στόχο την κλιματική ουδετερότητα net zero που λειτουργεί σε ψηφιακά περιβάλλοντα πληρωμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στα κοινά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φεστιβάλ διοργάνωσε ο Δ. Αθηναίων και η Ιαπωνική Πρεσβεία με την υποστήριξη της JTI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διαγωνισμός αποτελεί μια κομβική πλατφόρμα για τους Έλληνες φοιτητές της επιστήμης των τροφίμων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο παρών έδωσε και ο Ηλίας Γκότσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory