ClimAccelerator Greece 2023: Οι 3 μεγάλες νικήτριες
Ο πρώτος κύκλος του ClimAccelerator Greece 2023 ολοκληρώθηκε με 3 νικήτριες ελληνικές startups
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώτος κύκλος του ClimAccelerator Greece 2023 ολοκληρώθηκε με 3 νικήτριες ελληνικές startups
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Κοινωνικό Κομμωτήριο έχει στόχο να φροντίσει άστεγους και άπορους πολίτες, προσφέροντας δωρεάν υπηρεσίες περιποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του προγράμματος Ready for Work
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επένδυση αυτή χαράζει νέους δρόμους στην εταιρική πληροφορική, καθιστώντας τις πρακτικές ESG προσβάσιμες για κάθε ελληνική επιχείρηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους κοινούς στόχους και τις πρωτοβουλίες τους στο πεδίο της πρόληψης και καταπολέμησης της βίας κατά των παιδιών παρουσίασαν στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, Lidl και UNICEF
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος «Μαζί Κτίζουμε το Αύριο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔηλώσεις συμμετοχής έως και τις 6/10
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την χαρτογράφηση και προστασία της Ποσειδωνίας στις ελληνικές θάλασσες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκστρατεία τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα της συναυλίας-αφιέρωμα στους ABBA θα διατεθούν για τη στήριξη των πληγέντων από την κακοκαιρία Daniel στη Θεσσαλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την αποστολή εμφιαλωμένων συσκευασιών νερού και ειδών πρώτης ανάγκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάμεσα σε κορυφαίες εταιρείες ανά τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory