COSMOTE BLUE: Δράση καθαρισμού στη Σαλαμίνα
Οι εθελοντές εργαζόμενοι του ομίλου συνέλεξαν πάνω από 200 κιλά απορριμμάτων από την παραλία Κάβο-Πετρίτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εθελοντές εργαζόμενοι του ομίλου συνέλεξαν πάνω από 200 κιλά απορριμμάτων από την παραλία Κάβο-Πετρίτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σύνθημα "Lidl YOU - empowered by #teamlidl" η εταιρεία λανσάρει αυτήν την εβδομάδα μία διακρατική πρωτοβουλία για τη βιωσιμότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 19 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε 7 περιοχές της Θεσσαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχοντας λάβει πληθώρα πιστοποιήσεων και βραβεύσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον καθαρισμό της Β' Πλαζ Βούλας ξεκίνησε το πρόγραμμα REMEDIES
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλες οι αποχρώσεις του ροζ σε μια γιορτή για την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα μοναδικό εγχείρημα ανοιχτής θάλασσας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο στίγμα της Σύγχρονης Ηγεσίας στις Επιχειρήσεις, που προάγει το Γυναικείο Κεφάλαιο, έδωσαν επιφανή Ανώτερα Στελέχη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory