DEMO: Εθελοντική αιμοδοσία για τους εργαζόμενους της εταιρείας
Σε συνεργασία με το Γ.Ν. Ευαγγελισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Γ.Ν. Ευαγγελισμός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Giving Tuesday
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης ενημέρωσης όλων των κοινωνικών της εταίρων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτόμο, ασφαλές & ανακυκλώσιμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροωθώντας την ευημερία για τον άνθρωπο, την κοινωνία, τον πλανήτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Η ΖΩHIV ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το Διεθνές Κέντρο για τα Εξαφανισμένα Παιδιά και τα Παιδιά θύματα Εκμετάλλευσης (International Centre for Missing and Exploited Children - ICMEC).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλά οι απόψεις τους είναι μοιρασμένες για την αποζημίωση των χωρών που πλήττονται από την κλιματική αλλαγή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκλεισε επιτυχώς ο πρώτος χρόνος πιλοτικής λειτουργίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μετά την δωρεά του Ιδρύματος Vodafone προς την Ελληνική Πολιτεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του προγράμματος «EQUALL – Ίσες ευκαιρίες για όλες»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις ΑΒ Βασιλόπουλος, ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, My market
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του Bright Sky
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory