Μνημονίο Συνεργασίας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και ECOCITY
Για την κλιματική ουδετερότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την κλιματική ουδετερότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕθελοντική δράση καθαρισμού από το προσωπικό της ΔΕΗ στις παραλίες Μακραμέ και Μικρολίμανο στο Λαύριο, καθώς και καθαρισμός 47 παραλιών σε Κέα, Κύθνο, Σίφνο και Σέριφο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράση για την αναδιαμόρφωση εξωτερικών χώρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Sani/Ikos είναι ο μόνος ξενοδοχειακός Όμιλος που συμμετείχε στη δράση των Sustainable Development Goals Ιnterviews, που διεξήχθησαν στο πλαίσιο του Climate Week στη Νέα Υόρκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ United Group στοχεύει σε Μηδενικές Εκπομπές Ρύπων (Net Zero Emissions) μέχρι το 2040, επικυρώνοντας το στόχο μείωσης των εκπομπών μέσω της πρωτοβουλίας SBTi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνάντηση φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις της Metlen Energy & Metals.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω του προγράμματος «Φωτίζουμε ό,τι αξίζει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βάση φιλόδοξους κλιματικούς στόχους στην αλυσίδα εφοδιασμού, εντείνοντας τη δέσμευσή της για τις βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και την προστασία του κλίματος στο πλαίσιο της διεθνούς CSR στρατηγικής της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροτείνει 5+1 πρακτικά βήματα για την πράσινη και ψηφιακή μετάβαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «ACT FOR EARTH» του CNN Greece, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι νέο ρεκόρ συμμετοχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory