Η Εμπορική δίπλα στο «Χαμόγελο»
Ο τραπεζικός οργανισμός θα καταθέσει στο Χαμόγελο, το σύνολο του διαθέσιμου ποσού για τα επιχειρηματικά δώρα των φετινών Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τραπεζικός οργανισμός θα καταθέσει στο Χαμόγελο, το σύνολο του διαθέσιμου ποσού για τα επιχειρηματικά δώρα των φετινών Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ευκαιρία στα παιδιά του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» να ζήσουν από κοντά την εμπειρία του Playmobil Fun Park, έδωσε η Playmobil Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε με Επιτυχία η 4η Απονομή των Ελληνικών Βραβείων Επιχειρήσεων για το Περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δυνατότητα να κόψουν το κάπνισμα με την κοινή πρωτοβουλία της Μπαρτσελόνα και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, «Quit Smoking with Barça», έχουν πλέον οι καπνιστές της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΡΤ, σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF διοργανώνει και φέτος «Τηλεμαραθώνιο Αγάπης» για τα παιδιά στην Ελλάδα και τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση των Ευρωπαϊκών βραβείων για την ΕΚΕ, από το Ελληνικό δίκτυο για την ΕΚΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε ο Ανοιχτός Διάλογος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που αναπτύσσεται στα πλαίσια του θεσμού «BRAVO».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μια μπάλα για τα παιδιά» ονομάζεται η ενέργεια της Super League, σε συνεργασία με όλες τις ομάδες που αγωνίζονται στην Α\' Εθνική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον 30ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών, καθώς και τους παράλληλους αγώνες των 5 & 10 χλμ. υποστήριξε χορηγικά η WIND, ενισχύοντας, παράλληλα, τους σκοπούς της ΕΛΕΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δέσμευση της Fiat στις περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, αναγνώρισαν οι δείκτες του CDP Italy 100 Climate Change Report 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια διάκριση για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «Κάποια δάση έχουν τη δική τους Αύρα» που υλοποιείται από τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΡΕΑ Μαιευτική Γυναικολογική Κλινική στηρίζει το «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αποδεικνύοντας την ευαισθησία της σε θέματα υγείας, που αφορούν στα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory