
DEREE: Τιμά την Frances Rich
Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος – DEREE τιμά τη μνήμη της Αμερικανίδας καλλιτέχνιδας Frances Rich, σε εκδήλωση στις 7 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη, την κυκλική οικονομία, την ανακύκλωση, και την αξιοποίηση και ανταπόδοση του περιβαλλοντικού τέλους
Green Marketing / CSRΓια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη, την κυκλική οικονομία, την ανακύκλωση, και την αξιοποίηση και ανταπόδοση του περιβαλλοντικού τέλους
Green Marketing / CSRΠροκηρύχθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας
Green Marketing / CSRΜεταμόρφωση του κτιρίου της Ogilvy, στον Γέρακα, το οποίο αποτελεί case study για την βιώσιμη παραγωγή και κατανάλωση ενέργειας, σε κτίρια γραφείων εντός αστικού ιστού.
Green Marketing / CSRΓια την προώθηση της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.
Green Marketing / CSRΤο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος – DEREE τιμά τη μνήμη της Αμερικανίδας καλλιτέχνιδας Frances Rich, σε εκδήλωση στις 7 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈλληνες ολυμπιονίκες και αθλητές μίλησαν και φωτογραφήθηκαν στο πλαίσιο των οικολογικών δράσεων και δραστηριοτήτων του DoitEco Project.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα Vodafone World of Difference ανέδειξε τους 10 νέους νικητές που θα εργαστούν στον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής τους, ενώ η Vodafone θα καλύψει το μισθό τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Διεθνής Εκστρατεία Συγκέντρωσης Πόρων OneGreece της Ελληνικής Πρωτοβουλίας, συγκέντρωσε 189.096 δολάρια για την στήριξη Ελλήνων πολιτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχή χρονιά, η Colgate διοργανώνει την καμπάνια «Ελλάδα συνεχίζουμε με χαμόγελο Colgate».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ψηφιοποίηση των θησαυρών της Βιβλιοθήκης της Σχολής της Χάλκης υποστηρίζει η ΟΠΑΠ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη διοργάνωση του CSR Forum 2014, για την παρουσίαση του Integrated Reporting Framework, προχωράει η Grant Thornton, με τη Direction να συγκαταλέγεται μεταξύ των χορηγών επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Μουσείο Μπενάκη θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 9-11 Μαΐου το Φεστιβάλ για τη Γαστρονομία και τον Πολιτισμό των Αυθεντικών Γεύσεων με τίτλο «Ημέρες Γαστρονομίας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital μοίρασε χαμόγελα, ευχές και πολλά... Playmobil στους μικρούς φίλους της ένωσης «Μαζί για το παιδί» και του κέντρου προστασίας παιδιού Αττικής «Η Μητέρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημείο σταθμός και φέτος οι Υποτροφίες ΟΤΕ-COSMOTE που απονεμήθηκαν σε 46 φοιτητές από όλη τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble συνεχίζει για τέταρτη χρονιά να στηρίζει οικογένειες που έχουν ανάγκη, προσφέροντας δωρεάν προϊόντα για τις γιορτές των Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον 3ο Απολογισμό Βιώσιμης & Υπεύθυνης Ανάπτυξης παρουσίασε η Μαρινόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory