
Απονεμήθηκαν τα Corporate Affairs Excellence Awards
Ολοκληρώθηκε, με την Τελετή Απονομής, η δεύτερη διοργάνωση των Βραβείων Αριστείας Εταιρικών Υποθέσεων, που προκηρύχθηκαν από τον ΤΕΥΠ της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε, με την Τελετή Απονομής, η δεύτερη διοργάνωση των Βραβείων Αριστείας Εταιρικών Υποθέσεων, που προκηρύχθηκαν από τον ΤΕΥΠ της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την Τελετή Απονομής, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 28 Ιανουαρίου στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης», κορυφώνεται η δεύτερη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, που ξεπέρασαν σε όγκο τον 1 τόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκέντρωσε 2.000 ευρώ μέσω ενέργειας στο facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜικροί φίλαθλοι με νοητικά προβλήματα βρέθηκαν στα δημοσιογραφικά θεωρεία όλων των αγώνων, στο πλαίσιο ενέργειας της Forthnet και των καναλιών Novasports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Mothersblog στηρίζει έμπρακτα τα Παιδικά Χωριά SOS, δημιουργώντας την εκστρατεία #DoPeopleGood.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δυο εταιρείες συμπλήρωσαν 13 χρόνια υποτροφιών, με το ποσό που έχουν διαθέσει να ξεπερνάει τα 2,9 εκατομμύρια ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο ΟΤΕ-COSMOTE Graduate Trainee Program υλοποιούν ΟΤΕ και COSMOTE, απευθυνόμενες σε ταλαντούχους νέους και νέες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιστοποιημένη κατά FSC® η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας Παπαδοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH The North Face στήριξε το πρώτο κινηματογραφικό φεστιβάλ περιπέτειας, που έλαβε για πρώτη φορά μέρος στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλούσια ποικιλία σε εποχικά είδη και ολοκληρωμένο Χριστουγεννιάτικο δέντρο, με στολίδια και φωτάκια με λιγότερα από 30 ευρώ στα καταστήματα Praktiker.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο TDG τρέχει στον Αυθεντικό Μαραθώνιο, στις 9 Νοεμβρίου, για να στηρίξει το περιοδικό δρόμου «Σχεδία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory