
Stoiximan: Στήριξη στον Σύλλογο ‘Περπατώ’
Στόχος η εύρεση λύσεων στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Α.μεΑ. στην καθημερινότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η εύρεση λύσεων στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Α.μεΑ. στην καθημερινότητά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔωρεάν διαφημιστικό χώρο σε ΜΚΟ και φορείς διαθέτουν το palo.gr, το palo.com.cy και το palo.rs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση από «Το Σπίτι του Παιδιού» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά, 16 social marketing καμπάνιες από 12 χώρες, έχουν συμπεριληφθεί στη shortlist για τις τελικές κρίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙστότοπο ενημέρωσης για τους κινδύνους και την ορθή χρήση του διαδικτύου δημιούργησε η Cyta Ελλάδος, σε συνεργασία με τη Wedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ομάδα των 100 δρομέων της Mercedes-Benz τερμάτισε στον 10ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη του Σάκη Ρουβά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεύρυνση της επιτυχημένης συνεργασίας της εταιρείας με το ΣΕΓΑΣ, προάγοντας τις αξίες του Κλασικού Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδική εκπομπή τη Μεγάλη Δευτέρα, με καλεσμένο τον πρόεδρο του Συλλόγου Κώστα Γιαννόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκαν οι ημιτελικοί του 1ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για μαθητές Δημοτικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜουσειοπαιδαγωγικό οικογενειακό πρόγραμμα στις 14 και 15 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ευκαιρία της Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου), η UNICEF Ελλάδος επισημαίνει την ανάγκη τα παιδιά να είναι ασφαλή στην κοινότητα, στο σχολείο, στο σπίτι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ\"Το Μυστικό της Νίκης\" για την πρόληψη της παιδικής κακοποίησης με την υποστήριξη της Media Strom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory