
Ο Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρινόπουλος
Η Μαρινόπουλος Α.Ε. εκδίδει τον 5ο Απολογισμό Βιώσιμης & Υπεύθυνης Ανάπτυξης βάσει των διεθνών οδηγιών G4 του Global Reporting Initiative
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρινόπουλος Α.Ε. εκδίδει τον 5ο Απολογισμό Βιώσιμης & Υπεύθυνης Ανάπτυξης βάσει των διεθνών οδηγιών G4 του Global Reporting Initiative
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήρης ανασχεδιασμός και νέες κατηγορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ North Events, διοργανωτής των εκθέσεων GRECKA PANORAMA και GREKLAND PANORAMA, προωθεί τα βραβευμένα με Green Key eco-label ξενοδοχεία της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπολογισμός προγραμμάτων επιμόρφωσης του προγράμματος «Επιχειρηματική Υπευθυνότητα και Αειφορία-Ευ Αειφορείν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο ”Growing on Ethics” Conference /Last Call to Action for Europe 2020 στις 23 Σεπτέμβριου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMέχρι την Παρασκευή 24 Ιουλίου θα \"τρέχει\" η online έρευνα για την ΕΚΕ και τις ελληνικές επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία Direction, ALARM, ΕΛΑΜ και CSR Hellas, για την έρευνα που απευθύνεται σε στελέχη ΕΚΕ της ελληνικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Global Sustain παρουσιάζει το Yearbook 2014/15 με τίτλο “The Power of Collaboration”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια crowdsourcing Κοινότητα, μέσω της οποίας επιζητά τη συνεργασία των ανθρώπων και την ενίσχυση των αειφόρων προσπαθειών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση που πραγματοποιείται την Τρίτη 23 Ιουνίου, στο Hilton Αθηνών, με στόχο την αξιοποίηση του ενδιαφέροντος εταιρειών για δράσεις ΕΚΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OneTeam υλοποίησε τις δράσεις για την «Ημέρα Εθελοντικής Κοινωνικής Προσφοράς 2015» του Ομίλου Novartis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα γκάμα ψυγείων και ψυγειο-καταψυκτών τελευταίας τεχνολογίας, που δίνει λύσεις για χαμηλή κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος και μέγιστη απόδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory