
COSMOTE: Υποτροφίες σε φοιτητές με δυσκολίες
€750.000 προσέφερε η COSMOTE με τη μορφή υποτροφιών σε φοιτητές με οικονομικές & κοινωνικές δυσκολίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ€750.000 προσέφερε η COSMOTE με τη μορφή υποτροφιών σε φοιτητές με οικονομικές & κοινωνικές δυσκολίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η συνεχόμενη χρονιά, μικροί φίλαθλοι βρέθηκαν στα δημοσιογραφικά θεωρεία όλων των αγώνων της 15ης αγωνιστικής της Super League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της ενέργειας της Warply η στήριξη του Κόμβου Αλληλοβοήθειας του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υπηρεσία Nova 3Play είναι χρυσός χορηγός στο διήμερο φεστιβάλ, που είναι αφιερωμένο στο παιδί και το περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εθελοντές δρομείς της Κωτσόβολος παρέδωσαν την επιταγή στο Make-A-Wish μετά τη συμμετοχή τους στο 33ο Μαραθώνιο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμιος φοιτητικός διαγωνισμός επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, που μέχρι σήμερα έχει προσελκύσει πάνω από 80.000 συμμετέχοντες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία βιτρίνας στο Αttica από της Novartis, για να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα στήριξης σε όλες τις γυναίκες με καρκίνο μαστού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γυναικείο portal www.allyou.gr, ξεκινά μια μεγάλη συνεργασία με τον Σύλλογο ΕΛΠΙΔΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Fox Life πατάει για λίγο “pause” στις δημοφιλείς σειρές του και συμμετέχει το πρωί της Κυριακής 18 Οκτωβρίου, στον αγώνα δρόμου “Ladies Run” στον Αστέρα Βουλιαγμένης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo gazzetta.gr είναι χορηγός επικοινωνίας του «29ου Γύρου της Αθήνας», που θα διεξαχθεί στις 18 Οκτωβρίου από τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού πραγματοποιεί μια καινοτόμα online καμπάνια, στο πλαίσιο του Προγράμματος Ενημέρωσης «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρινόπουλος Α.Ε. έδωσε το «παρών» για μία ακόμη φορά στο 2ο Αγώνα Δρόμου «Όλοι Mαζί Mπορούμε» του ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory