
Nissan: Στηρίζει τη μεταφορά της Ολυμπιακής φλόγας
Το βωμό της Ολυμπιακής Φλόγας θα μεταφέρει ένα ειδικά τροποποιημένο Nissan X-TRAIL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βωμό της Ολυμπιακής Φλόγας θα μεταφέρει ένα ειδικά τροποποιημένο Nissan X-TRAIL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποδομές και εξοπλισμός υγείας από τον Όμιλο για την περίθαλψη 85.000 παιδιών το χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑVintage ενδυμασίες, αυθεντική ποδηλατάδα και εκδηλώσεις που θύμισαν άλλη εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson χρησιμοποιεί τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ ως κριτήριο μέτρησης της επίδρασής της στην κοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πολύ μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε η περίοδος υποβολής επιχειρηματικών ιδεών για τον 4ο κύκλο του egg της Eurobank
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Μετρό Συντάγματος την Τετάρτη 20 Απριλίου και την Πέμπτη 21 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα Βριλήσσια το βραβείο ECOMOBILITY και στα Τρίκαλα το βραβείο FREE MOBILITY
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕθελοντές του I.O.AΣ. και της LeasePlan Hellas καθάρισαν 266 «βρώμικες» και επικίνδυνες πινακίδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη στο Παιδικό Χωριό SOS Πλαγιαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλη μια σειρά εκστρατειών προληπτικής ιατρικής για τη στήριξη κατοίκων των ακριτικών περιοχών της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΟΤΕΑcademy γίνεται επίσημο κέντρο εκπαίδευσης του (ISC)² CISSP CBK
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SingularLogic επενδύει στους νέους, ταλαντούχους ανθρώπους της Πληροφορικής εγκαινιάζοντας το πρόγραμμα ‘Decode your Talent!’.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory