
Coca Cola Foundation: Δωρεά στο Venture Garden
Το Ίδρυμα της Coca Cola ανακοίνωσε την προσφορά δωρεάς ύψους $50,000 στο ελληνικό πρόγραμμα επιχειρηματικότητας “Venture Garden”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ίδρυμα της Coca Cola ανακοίνωσε την προσφορά δωρεάς ύψους $50,000 στο ελληνικό πρόγραμμα επιχειρηματικότητας “Venture Garden”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις Έλληνες Πρωταθλητές βρίσκονται κοντά στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός και η Amstel Free υποστηρίζει την προσπάθειά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκαν οι εξελίξεις ως προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 2.000 παιδιά και γονείς ενημερώθηκαν με δημιουργικό τρόπο για τη σωστή στοματική υγιεινή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι ο 6ος χρόνος ομαδικής και συλλογικής προσφοράς σε χιλιάδες ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη των L’ORÉAL Professionnel και ESSIE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Swarovski Hellas για δεύτερη συνεχή χρονιά, υποστήριξε τον ετήσιο θεσμό κωμωδίας, ενισχύοντας τους σκοπούς του προγράμματός Νονός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα στα παιδιά 24 ώρες το 24ωρο, καθημερινά και πανελλαδικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά για την απρόσκοπτη επικοινωνία μας, τους τεχνικούς τηλεπικοινωνιών, αφιερώνει φέτος ο Όμιλος ΟΤΕ την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈλληνες φοιτητές συμμετέχουν και διακρίνονται στο καινοτόμο πρόγραμμα κατάρτισης νέων CEO Challenge
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΤΕΜΕΣ Α.Ε. στοχεύει να είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία στον κλάδο του τουρισμού που θα προχωρήσει στην έκδοση απολογισμού βιωσιμότητας σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του (GRI) G4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ παρουσιάζει την ολοκληρωμένη στρατηγική του για την Εταιρική Υπευθυνότητα με βασικό μήνυμα «Κάτι καλύτερο ξεκινάει εδώ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory