
ΑΒ Βασιλόπουλος: Χιλιάδες εθελοντές ένωσαν δυνάμεις για καλό σκοπό
Το «ΠΑΖΛ» συμπληρώθηκε με 214 ανθρωπιστικές και περιβαλλοντικές δράσεις σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας ραντεβού για την επόμενη χρόνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «ΠΑΖΛ» συμπληρώθηκε με 214 ανθρωπιστικές και περιβαλλοντικές δράσεις σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας ραντεβού για την επόμενη χρόνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώτος νυχτερινός αγώνας δρόμου στα Νότια Προάστια, υπό το φως της ανοιξιάτικης πανσέληνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ιδιαίτερη σημαντική επιτυχία για την ελληνική ομάδα “Spithes” από το 2ο Γενικό Λύκειο Γιαννιτσών, η οποία ξεχώρισε ανάμεσα σε ομάδες της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Forthnet, έθεσε στη διάθεση του Οργανισμού μία υπερσύγχρονη θερμοκοιτίδα μεταφοράς νεογνών και έναν ειδικευμένο διασώστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η χρονιά φέτος η ευαισθησία των Aroxol Earth Choice γίνεται αφορμή για να εκπληρωθεί ένας διπλός, πολύ σημαντικός στόχος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε το 1ο Plane Pull στην Ελλάδα για «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σε συνεργασία με τον ΔΑΑ και με την υποστήριξη της DHL Express
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας μεγάλος αρκούδος με μια σημαντική αποστολή: Να ενημερώσει τους γονείς για την ισορροπημένη διατροφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη γιορτή του αθλητισμού στην Καλλιθέα με τη συμμετοχή 850 παιδιών την Κυριακή 29 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδική εκδήλωση στο πλαίσιο του φιλανθρωπικού προγράμματος της ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, σε συνεργασία με την ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INTERAMERICAN υποστήριξε την εκστρατεία της ΜΚΟ «Με Οδηγό τον Διαβήτη» στις Κυκλάδες, για την αντιμετώπιση της νόσου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κατάστημα ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη ανέλαβε τον σχεδιασμό, την επίπλωση & την διακόσμηση της βιβλιοθήκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜ. Αλεξίου του CSR Hellas και Δ. Παπαλεξόπουλος του Ομίλου Α.Ε. Τσιμέντων ΤΙΤΑΝ, συμμετείχαν στην πρώτη συνάντηση της Ομάδας Ηγετών του EP4Y.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory