
Ανοίγουν οι εγγραφές με την WIND Running Team
Η WIND εξασφάλισε θέσεις για τα 10χλμ και 5χλμ του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ WIND εξασφάλισε θέσεις για τα 10χλμ και 5χλμ του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα εργαλεία CR Index & CRI Pass.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ64 ομάδες και 1.125 εθελοντές σε όλη την Ελλάδα συμμετείχαν ενεργά πραγματοποιώντας 54 «καλές πράξεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική διαφημιστική προβολή & δωρεάν υπηρεσίες COSMOTE για 3 επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Aria Fine Catering στηρίζει την πρωτοβουλία του «Χαμόγελου του Παιδιού» με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις Δράσεις σε τρεις πόλεις της Ελλάδας από τους Έλληνες εργαζόμενους της Pernod Ricard Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο πρόγραμμα με στόχο να μάθουν οι καταναλωτές για την υγιεινή διατροφή στο σχολείο από το Α έως το Ω!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ λήψη video με την 360 CAM του LG G5, προσκαλεί το κοινό να θαυμάσει διάσημα αξιοθέατα από μια εντελώς νέα οπτική γωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH INTERAMERICAN ενισχύει τις δράσεις της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης για τη διαχείριση του Προσφυγικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε. και τα καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ στηρίζουν το έργο της Κιβωτού του Κόσμου με απλές πράξεις μεγάλης αξίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Coca-Cola HBC, μέλος του οποίου είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον, δημοσίευσε την Ετήσια Έκθεση για το 2015: «Refreshing Business».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα «Βήματα Ζωής» αποτελούν μια Ολοκληρωμένη Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για την ενσωμάτωση των Ατόμων με Αναπηρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory