
AFDEMP: Εκπαίδευση σε 500.000 προγραμματιστές
Πρωτοβουλία που απαντά στην ανεργία των νέων, με ταχύρρυθμη ειδική εκπαίδευση και άμεση πρόσληψη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοβουλία που απαντά στην ανεργία των νέων, με ταχύρρυθμη ειδική εκπαίδευση και άμεση πρόσληψη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, η πρόοδος και οι προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία για την επίτευξη των στόχων της το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος ξεκινά μια νέα πρωτοβουλία κοινωνικού χαρακτήρα, το πρόγραμμα «Second Home - Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία αποκλειστικής σειράς προϊόντων που τιμήθηκαν στα OlympAwards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον «Το Σχολείο που θέλεις», συμβάλει για 5η συνεχή χρονιά στη βελτίωση και αναβάθμιση των σχολικών κτιρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆμεσος στόχος η ακόμα μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση των Ελλήνων οδηγών, επιβατών και πεζών σε θέματα οδικής ασφάλειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ συνολικός προϋπολογισμός της παρέμβασής ανέρχεται περί τα 600.000 ευρώ, σε 3ετη ορίζοντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα παιδιά παρουσίασαν τα έργα τους κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο INNOVATHENS powered by Samsung.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια καταλυτική συνεργασία με αποδέκτη τις γυναίκες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε 70 σχολεία της Αττικής για όλο το σχολικό έτος 2015/6
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ186 πινακίδες στο Δήμο Ελευσίνας «έγιναν» καινούριες από τη LeasePlan Hellas και το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ COSMOTE συμβάλει στην έρευνα κατά της άνοιας μέσα από το μοναδικό Mobile Game, “Sea Hero Quest”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory