
Microsoft Ελλάς: A Day with Great People
Η νέα καμπάνια της Microsoft Ελλάς που αναδεικνύει ξεχωριστές ιστορίες καθημερινών ανθρώπων που ξεπερνούν τα όριά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Microsoft Ελλάς που αναδεικνύει ξεχωριστές ιστορίες καθημερινών ανθρώπων που ξεπερνούν τα όριά τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελευταία Έκθεση Αειφορίας του ομίλου WPP δείχνει την επίτευξη επιχειρηματικής προόδου σε θέματα αειφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣεμινάρια σε στελέχη των διωκτικών Αρχών, από Παπαστράτο, BAT Hellas, Imperial Tobacco και JTI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Σχολείο που θέλεις» θα γίνει πραγματικότητα για τους 262 μαθητές το 92ου Δημοτικού Θεσσαλονίκης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒιώσιμη ανάπτυξη για τον Όμιλο ΟΤΕ, πρόοδος για την οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Έλληνες Gamers παίζουν “Sea Hero Quest” και βοηθούν στην έρευνα κατά της άνοιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 100 παιδιά μαζί με τους γονείς τους, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τις βιωματικές ξεναγήσεις που σχεδίασε το ΟΤΕ HISTORY
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» προσκαλεί τους φίλους και υποστηρικτές του να επισκεφτούν τα καλοκαιρινά bazaars που διοργανώνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός της συνεργασίας ο επιστημονικά τεκμηριωμένος καθορισμός του τρόπου με τον οποίο διαφορετικές τεχνολογίες κατασκευής στρωμάτων επηρεάζουν την ποιότητα ύπνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους επιστρέφει την αξία των κλήσεων & SMS περιαγωγής και των διεθνών κλήσεων & SMS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος σχεδιασμός στις ετικέτες με βάση παγκόσμια έρευνα σε καταναλωτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιστώνει όλες τις υπηρεσίες περιαγωγής & όλες τις κλήσεις από Ελλάδα προς Τουρκία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory