
Hilton: Γευματίστε για καλό σκοπό
Η ενίσχυση των ευπαθών και αδύναμων κοινωνικών ομάδων βρίσκεται στο επίκεντρο των δράσεων του Hilton Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενίσχυση των ευπαθών και αδύναμων κοινωνικών ομάδων βρίσκεται στο επίκεντρο των δράσεων του Hilton Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο site, που σχεδιάστηκε με οδηγό το όραμα της Τζίνας Μαμιδάκη, υποστηρίζεται από την SiEBEN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφετηρία την Κρήτη και προορισμό, σταδιακά, όλη την Ελλάδα ξεκίνησαν οι δράσεις της εκστρατείας «ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ» της ΓΙΩΤΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo ThinkDigitalGroup (TDG) ετοιμάζεται να υποδεχτεί την 4η γενιά των Digital Thinkers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Technogym εμπνέει τους αθλητές να «δωρίσουν» την άσκησή τους, μετατρέποντας την κίνηση σε εξοπλισμό, που θα δοθεί σε 22 δημόσια γυμναστήρια του Ρίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πολυετή υποστήριξή της στο πρόγραμμα κοινωνικής επανένταξης αστέγων, που υλοποιεί η ΜΚΟ «Διογένης», ανανεώνει φέτος η INTERAMERICAN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτήριξη για τρίτη χρονιά στο Κέντρο για Χαρισματικά - Ταλαντούχα Παιδιά του Αμερικανικού Κολλεγίου Ανατόλια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» το α’ εξάμηνο του 2016 στήριξε 52.200 παιδιά και παρείχε 28.326 υπηρεσίες σε παιδιά πρόσφυγες μετανάστες χωρίς κρατική χρηματοδότηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου ανακοινώθηκαν οι αθλητές που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο Ρίο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκκληση προς την Ευρώπη για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού απηύθυνε το ΕΑΝ, σε συνέδριο που συμμετείχε το Χαμόγελο του Παιδιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το WWF Ελλάς και τη ΝΗΡΕΥΣ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετοχή στο πρόγραμμα «ΣΙΤΙΖΟΥΜΕ & Μοιράζουμε χαμόγελα!» σε συνεργασία με τις Adecco, Γευσήνους, ISS, Mέλισσα και Mars Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory