
Nova: Στήριξη στους συνδρομητές της στη Μεσσηνία
Η εταιρεία προχωρά σε μία σειρά ενεργειών με στόχο τη διευκόλυνσή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία προχωρά σε μία σειρά ενεργειών με στόχο τη διευκόλυνσή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Garnier, σαν μία μάρκα που βασίζεται σε ενεργά φυσικά συστατικά, συμβάλει στην αληθινή ομορφιά που ενώνει τους ανθρώπους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η εξεύρεση των απαραίτητων πόρων για τη δημιουργία και λειτουργία της νέας δομής στην Αμερική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιούνται υπό την έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 92ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ανακαινίστηκε ριζικά για να καλωσορίσει σε λίγες μέρες τους μαθητές του, στο πλαίσιο της δράσης «Το Σχολείο που θέλεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 7 έως τις 13 Σεπτεμβρίου και με τίτλο «Πριν χτυπήσει το κουδούνι»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στοχευμένες ενημερωτικές ενέργειες και στις παραλίες η Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης συνεχίζει τη δράση της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπό την αιγίδα της Κ.Ε.Δ.Ε. η πρωτοβουλία ΠΡ.Ε.Π.Υ. – πρέπει Υγεία για τον προαγανωιστικό έλεγχο πρόληψης υγείας των παιδιών – αθλητών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιστροφή του Coca-Cola Pop-Up Store, του εντυπωσιακού καταστήματος της Coca-Cola, είναι και πάλι γεγονός!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία και οι συνεργαζόμενοι εμφιαλωτές της εκπλήρωσαν πέντε χρόνια νωρίτερα το στόχο που είχε τεθεί για υπεύθυνη διαχείριση του νερού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mastercard στηρίζει φέτος τον 8ο Ετήσιο Αγώνα Greece Race for the Cure® 2016, δίνοντας ακόμα περισσότερους λόγους σε όλους, να δηλώσουν συμμετοχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέγας Χορηγός Επικοινωνίας της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής τα κανάλια της Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory