
Η Data Communication στο Race for the Cure
Η Data Communication συμμετείχε στο 8ο Greece Race for the Cure, στηρίζοντας το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Data Communication συμμετείχε στο 8ο Greece Race for the Cure, στηρίζοντας το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Παρασκευή 16η Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε το 3ο forum διαβούλευσης για τη Μείωση της Πλαστικής Σακούλας στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο νέοι ξενώνες φιλοξενίας, χρηματοδότηση σε έξι υφιστάμενες δομές και στήριξη σε 30 ανάδοχες οικογένειες, τα πρώτα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας ‘Giving for Greece’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την Κ.Ε.Δ.Ε. και ο Ι.Σ.Α. έθεσε κάτω από την αιγίδα του την πρωτοβουλία για τον προαγωνιστικό προληπτικό έλεγχο παιδιών αθλητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου,οι ποδηλάτες του Wheeling2help διέρχονται από την Αθήνα και κάνουν στάση στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, με τη στήριξη της κοινότητας των Green Angels.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια Ημέρα για τη νόσο Alzheimer και η τεχνολογία βοηθά εκατομμύρια συνανθρώπους μας με τη συμβολή της COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ ανακοίνωσε την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας με την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή για τα επόμενα τέσσερα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η εταιρεία συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών του κλάδου της στο δείκτη αειφορίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΠΑΕΓΑΕ είναι η πρώτη 3PL εταιρεία στην Ελλάδα που δημοσιεύει απολογισμό με βάση πίνακες GRI-G4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπογράφηκε το σχετικό συμβόλαιο από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Εταιριών Ηρακλής κ. Γεώργιο Μίχο και τον Δήμαρχο Χαλκιδέων κ. Χρήστο Παγώνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κωτσόβολος για 4η συνεχόμενη χρονιά «γεμίζει» την «Κιβωτό του Κόσμου» και για 2η χρονιά δίνει δύναμη σε φοιτητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης ανακοινώνει την έναρξη των δηλώσεων συμμετοχής για την αξιολόγηση CR Index 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory