
Intersport: Φτάνουμε στα Άκρα για 6η συνεχή χρονιά
Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει δωρεάν αθλητικό εξοπλισμό για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής σε απομακρυσμένα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει δωρεάν αθλητικό εξοπλισμό για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής σε απομακρυσμένα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 4ος κύκλος του πρωτοποριακού προγράμματος 6μηνης αμειβόμενης πρακτικής άσκησης ReGeneration μόλις ξεκίνησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη πιστοποιημένη κατά FSC εκτυπωτική εταιρεία στην Ελλάδα συνεχίζει να υποστηρίζει την υπεύθυνη διαχείριση των δασών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Μπάρμπα Στάθης στηρίζει με συνέπεια τους συνανθρώπους μας, σε συνεργασία με έγκριτους φορείς και ιδρύματα, δίνοντας προτεραιότητα στα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Tetra Pak γιορτάζει το FSC Friday με 200 δις συσκευασίες πιστοποιημένες κατά FSC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 900 ηλικιωμένοι πραγματοποίησαν τεστ μνήμης πανελλαδικά, ενώ η εκστρατεία έχει ήδη ταξιδέψει σε 14 περιοχές της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ελληνικές βρεφικές πάνες Babylino Sensitive και η αλυσίδα Μασούτης στέκονται δίπλα στα παιδιά που έχουν ανάγκη με την έναρξη μιας νέας κοινωνικής πρωτοβουλίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 123 οι συμμετοχές από την ΙΝΤERAMERICAN στο “Greece Race for Cure”, για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγός της λαμπρής εκδήλωσης προς τιμήν των Ελλήνων Ολυμπιονικών που οργάνωσε η ΕΚΑΛΗ ΑΕ στο Ecali Club στις 26 Σεπτεμβρίου, ήταν η INTERAMERICAN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά 51 Υποτροφίες Cosmote ύψους 770.000 ευρώ για πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Grant Thornton γιόρτασε για 2η συνεχή χρονιά τις παγκόσμιες ημέρες ΕΚΕ για το δίκτυό της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η καθιερωμένη Ημέρα Χαράς για όλη την Οικογένεια του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) στον Εθνικό Κήπο το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory