
Σε εξέλιξη η δεύτερη Hellenic CSR iNSIGHTS
Θα «τρέχει» μέχρι τις 15 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα «τρέχει» μέχρι τις 15 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung μαζί με την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή γιόρτασε τις επιτυχίες και την εντυπωσιακή πορεία των αθλητών και αθλητριών στους Παραολυμπιακούς Αγώνες Ρίο 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρωτότυπη διαδραστική εκδήλωση “World Meal” με την ActionAid –για πρώτη φορά στον χώρο των επιχειρήσεων- οργάνωσε η INTERAMERICAN, στα κεντρικά γραφεία της στις 21 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 6η συνεχή χρονιά η INTERSPORT «ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ ΑΚΡΑ» στηρίζοντας το μάθημα της Φυσικής Αγωγής σε Δημόσια Δημοτικά Σχολεία ολόκληρης της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πρόγραμμα οδοντιατρικής κάλυψης και το Πρόγραμμα παιδικών εμβολιασμών των Γιατρών του Κόσμου συνεχίζονται σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl Hellas στηρίζει τη δράση «Δεκατιανό στο Σχολείο» των Υπουργείων Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PepsiCo συμμετέχει στο πρόγραμμα «Δεκατιανό στα Σχολεία», προσφέροντας γεύματα σε περισσότερους από 11.000 μαθητές σε 68 σχολεία της Αττικής σε εβδομαδιαία βάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δέσμευση της Coca-Cola Τρία Έψιλον να εφαρμόζει βέλτιστες πρακτικές αειφόρου ανάπτυξης στη λειτουργία και τα προϊόντα της, αναγνωρίστηκε με 2 σημαντικές διακρίσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει το 14ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θέμα: «Επαναπροσδιορίζοντας το όραμα ΕΚΕ: Καινοτομία, Κυκλική Οικονομία, Συμμετοχή», στις 3 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η συνεχή χρονιά η WIND υποστηρίζει το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της PepsiCo συνεχίζουν να μοιράζουν χαμόγελα στους συνανθρώπους μας, που το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 3η συνεχόμενη χρονιά ο κόσμος συμμετέχει στον Μαραθώνιο της Αθήνας και ο ΟΠΑΠ προσφέρει, ανακαινίζοντας δύο Παιδιατρικά Νοσοκομεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory