
LeasePlan: 192 πινακίδες «έλαμψαν» ξανά!
Συνολικά 644 πινακίδες έχουν αποκατασταθεί σε 3 Δήμους της Αττικής από 160 εθελοντές στο πλαίσιο των Clean Up-Safety Days
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά 644 πινακίδες έχουν αποκατασταθεί σε 3 Δήμους της Αττικής από 160 εθελοντές στο πλαίσιο των Clean Up-Safety Days
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με τη στήριξη του CSR Hellas διοργάνωσε το 14ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρει το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης, σε περίπου 11.500 μαθητές σε 68 σχολεία στην Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Attica Department Stores στο City Link στηρίζει το έργο ανακαίνισης των δύο παιδιατρικών νοσοκομείων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορά τροφίμων σε όλη την Ελλάδα μέσω της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής οργάνωσης ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH WIND Running Team πιστεύει στο Τρέξιμο σαν τρόπο ζωής κι ετοιμάζεται να λάβει μέρος στον Μαραθώνιο της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο φιλανθρωπικούς οργανισμούς, τους «ΕΛΕΠΑΠ» και «Καρδιές για Όλους», στηρίζουν δημοφιλείς Έλληνες με την WIND Running Team
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ομάδα εθελοντών γιατρών όλων των απαιτούμενων ειδικοτήτων βρέθηκε στους Φούρνους και στους Λειψούς προσφέροντας υπηρεσίες ιατρικής πρόληψης και εμβολιασμούς σε παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χορηγίες έχουν βοηθήσει περισσότερες από 80 ερευνητικές ομάδες με συνολική επένδυση μεγαλύτερη του 1 εκατομμυρίου ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ταξίδι του κινητού πολυϊατρείου «Ιπποκράτης» του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εκστρατεία Clean Up-Safety Days από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και την εταιρία LeasePlan Hellas σε Δήμους της Αττικής συνεχίζεται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο νέες κορυφαίες διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο έλαβε το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, στα Global Bottled Water Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory