
Ikea: Προσφέρει στα παιδιά και τα φετινά Χριστούγεννα
Προσφορά του IKEA Foundation μέσω της καμπάνιας «ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ για καλό σκοπό»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορά του IKEA Foundation μέσω της καμπάνιας «ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ για καλό σκοπό»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκατάσταση πρωτοποριακού συστήματος ψύξης στο κατάστημα του Ρεθύμνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» εκπροσωπώντας τα χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους που βρίσκονται στην Ελλάδα και ζουν στο όριο της φτώχειας, απευθύνεται σε κάθε πολίτη και φορέα ζητώντας υποστήριξη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνο συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Gravity The Newtons υλοποίησε την καμπάνια για την «Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών» για την ΙΚΕΑ Κύπρος του Ομίλου FOURLIS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PepsiCo ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας που έχει καταρτιστεί για να ενισχύσει την συνεχιζόμενη ανάπτυξη της επιχείρησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κοινή προτεραιότητα την ασφάλεια του κοινού, Taxibeat και Diageo ενώνουν τις δυνάμεις τους και καλούν τους καταναλωτές να μην πίνουν όταν οδηγούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των παιδιών στη χώρα μέσω της εκπαιδευτικής ρομποτικής επιδιώκει η COSMOTE, ως στρατηγικός συνεργάτης της WRO Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ξεχωριστή προωθητική ενέργεια πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στον Σκλαβενίτη στο Κερατσίνι από την SCA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ArGOODaki των Goody’s Burger House τα φετινά Χριστούγεννα υποστηρίζει τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των μαθητών της Ελλάδας με προβλήματα όρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και του ΣΕΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θερμό ενδιαφέρον ξεκίνησε ο νέος κύκλος ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη από τη W.I.N. HELLAS με την υποστήριξη της Schwarzkopf
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory