
FF Group: Στηρίζει τις κοινωνικές δομές του Δήμου Αθηναίων
Σημαντική δωρεά 400 και πλέον ειδών ένδυσης στο ΚΥΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική δωρεά 400 και πλέον ειδών ένδυσης στο ΚΥΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Ατζέντα 2030» και οι 17 παγκόσμιοι Στόχοι στο επίκεντρο του Συνεδρίου που συνδιοργανώνουν το CSR HELLAS και το Συμβούλιο ΣΕΒ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Easy 97.2, o ραδιοφωνικός σταθμός που στηρίζει συνεχόμενα σημαντικές ενέργειες εγκαινιάζει για πρώτη φορά φέτος, την δράση «Νοιάζομαι…είναι Easy».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔωρεές άνω των 106 εκ. δολαρίων σε περισσότερους από 230 οργανισμούς πραγματοποίησε η The Coca-Cola Company σε συνεργασία με το Ίδρυμά της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) μέσα στο 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυρωπαϊκή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» συναντήθηκε με μαθητές και μαθήτριες και συζήτησαν για αυτά που κρύβονται πίσω από μια οθόνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA κάθε χρόνο, θέλοντας να συνεισφέρει στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, προχωρά σε εκτεταμένες δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σωματείο «Φίλοι του Θεοτόκος» είναι ένας από τους φορείς που αποτελούν την Ένωση Μαζί για το Παιδί και η Προέδρος Έρρικα Οικονόμου μιλά για τη δράση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορά προϊόντων της εταιρίας στο Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων στη Ριτσώνα και στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Χαλκίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και Ποτών προκήρυξε για 7η συνεχή χρονιά τον Εθνικό Διαγωνισμό Οικολογικών - Καινοτόμων Προϊόντων Διατροφής ECOTROPHELIA 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος η κοινωνική δράση από το ArGOODaki των Goody’s Burger House
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ10.000 γεύματα από την Nestlé Ελλάς και τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory