
COSMOTE: Επένδυση για ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας
Σε δύο νέα εκπαιδευτικά κέντρα στην Αττική, στον Δήμο Πειραιά και τον Δήμο Αμαρουσίου, επεκτείνεται το πρόγραμμα «Πρόσβαση στον Ψηφιακό Κόσμο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δύο νέα εκπαιδευτικά κέντρα στην Αττική, στον Δήμο Πειραιά και τον Δήμο Αμαρουσίου, επεκτείνεται το πρόγραμμα «Πρόσβαση στον Ψηφιακό Κόσμο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Μάρτιο, στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών, «βγάζουμε» και βλέπουμε φωτογραφίες! Όχι όμως κάποιες απλές φωτογραφίες, αλλά... τηλεφωτογραφίες!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή για 8η συνεχόμενη χρονιά, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού (22 Μαρτίου), πραγματοποίησε το Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 5η θεατρική παράσταση από τους εργαζομένους της εταιρείας για την ενίσχυση του Μ.Κ.Ο. «Η Κιβωτός του Κόσμου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενόψει Πάσχα συγκεντρώνει τρόφιμα & είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά και τις οικογένειες που ζουν ή απειλούνται να βρεθούν σε κατάσταση φτώχειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αποστολή της κοινωνικής πρωτοβουλίας «προΣfΕΕρουμε» χάρισε την ελπίδα και το χαμόγελο μέσα από τη δωρεά φαρμακευτικών και αναλώσιμων υλικών στις επτά Δομές του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Ηπείρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μπάρμπα Στάθης στηρίζει και στέκεται αρωγός σε δράσεις που αφορούν στα παιδιά, καθώς και στην ενημέρωση για τη σωστή διατροφή και άσκηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιταγή παρέδωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος, στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί», σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ένωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Διοικητικό Συμβούλιο της EBRD ενέκρινε το Ελληνικό Πλαίσιο Επενδύσεων σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΕΠΕΑΠΕ) ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτότυπη έκθεση ζωγραφικής με θέμα την οδική ασφάλεια, από τη Συμμαχία για την Ελλάδα και την ΕΛΑΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Facebook παρουσιάζει σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ την πρωτοβουλία «Σκεφτείτε Καλά Πριν Κοινοποιήσετε»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παρουσίαση των 17 Παγκόσμιων Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη 2015-2030, σε μια ηλεκτρονική έκδοση στα ελληνικά παρουσίασε η Οργάνωση Γη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory