
ΑΒ Βασιλόπουλος: Προσφέρει τρόφιμα για το πασχαλινό τραπέζι 3.000 οικογενειών
Η ΑΒ Βασιλόπουλος και φέτος το Πάσχα, ενώνει τις δυνάμεις της με το «Μπορούμε» και την «Τράπεζα Τροφίμων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος και φέτος το Πάσχα, ενώνει τις δυνάμεις της με το «Μπορούμε» και την «Τράπεζα Τροφίμων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LeasePlan Hellas και η Sanofi ένωσαν τις δυνάμεις τους για ακόμη μία φορά, δίνοντας νέα πνοή στο Αισθητικό Δάσος του Υμηττού σε συνεργασία με τη Φιλοδασική Ένωση Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταπριλία με γεμάτο και ιδιαίτερα ζωηρό κοινό στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, με μαθητές και καθηγητές που ταξίδεψαν από όλη την Ελλάδα για το κλείσιμο της φετινής περιόδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση της Έκθεσης Ζωγραφικής με θέμα «Η οδική ασφάλεια μέσα από τα μάτια των παιδιών» στο εμπορικό κέντρο GOLDEN HALL έως τις 8 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Direction Βusiness Network ετοιμάζει για 7η συνεχή χρονιά την Ειδική Έκδοση CSR Reports για τους Απολογισμούς Αειφορίας και συγκεκριμένα τις τάσεις και τις εξελίξεις όσον αφορά την πρακτική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Grace Foundation ανακοινώνει τη δεύτερη ετήσια δωρεά του στα Παιδικά Χωριά SOS, μέσω της πρωτοβουλίας «Give with Grace»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος «γεμίζει» με χρώματα το φετινό Πάσχα και προσφέρει χαμόγελα στα παιδιά του Συλλόγου «Φλόγα»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καρδιές της Folli Follie χτυπούν δυνατά για τα παιδιά σε μία ξεχωριστή φωτογραφική έκθεση στο κέντρο της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα της P&G «Μαζί χτίζουμε το μέλλον σου» ανοίγει τις πόρτες του στην μεγαλύτερη ένωση φοιτητών των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟμόφωνη απόφαση από το Εκτελεστικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής UNICEF
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμμετοχή 850 παιδιών από 15 αθλητικές ακαδημίες πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26 Μαρτίου, η έκτη μεγάλη γιορτή του αθλητισμού, στο πλαίσιο του προγράμματος Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με το πασχαλινό bazaar του στο Μετρό Συντάγματος!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory