
Πλαίσιο και Ινστιτούτο Prolepsis δίπλα στα παιδιά
Για δεύτερη χρονιά, η ομάδα εθελοντών του Πλαισίου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, θα βρεθεί δίπλα σε παιδιά -μαθητές σχολείων ευπαθών περιοχών της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη χρονιά, η ομάδα εθελοντών του Πλαισίου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, θα βρεθεί δίπλα σε παιδιά -μαθητές σχολείων ευπαθών περιοχών της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε σημαντική συμφωνία συνεργασίας για την ορθή ανακύκλωση συσσωρευτών προχώρησε η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης (Corporate Responsibility Institute) ανακοίνωσε την έναρξη των δηλώσεων συμμετοχής για την αξιολόγηση CR Index 2017-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι 10 νικητές του World of Difference του Ιδρύματος Vodafone πρόσφεραν με την εργασία τους στην κοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκστρατεία αφύπνισης κι ενημέρωσης από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο σχολείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» προσκαλεί τον κόσμο στo σχολικό του bazaar στο Μετρό του Συντάγματος από την Παρασκευή 1η Σεπτεμβρίου έως και την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου, από τις 09:00 έως τις 21:00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ερευνητικό έργο BigO για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παιδικής και εφηβικής παχυσαρκίας συμμετέχει η COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Εμπορίας Ανθρώπων που τιμάται κάθε χρόνο στις 30 Ιουλίου, συμμετέχει στην παγκόσμια καμπάνια που διοργανώνει το Γραφείο του ΟΗΕ για την Καταπολέμηση των Ναρκωτικών και του Εγκλήματος (UNODC)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Η έλλειψη βασικών γνώσεων περί τα χρηματοοικονομικά κοστίζει ακριβά και αποτελεί οξύ κοινωνικό πρόβλημα". Σε αυτή τη διαπίστωση συνέκλιναν οι ομιλητές κατά την παρουσίαση του βιβλίου για παιδιά "Προγραμματίζοντας για το Μέλλον μας!" του Νίκου Φίλιππα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Country Business Manager της Nespresso για την Ελλάδα και την Κύπρο Αντώνης Αυγερόπουλος μίλησε στο CSRnews.gr για την φιλοσοφία και την στρατηγική της Nespresso τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς αναφορικά με το Υπεύθυνο Επιχειρείν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ30 τυχερά παιδιά από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο κέρδισαν από μια υποτροφία στην ακαδημία μπάσκετ του Παναγιώτη Γιαννάκη στη Χαλκιδική και την Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχοντας υιοθετήσει τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η Wind υλοποιεί με συνέπεια την 15ετη στρατηγική της για Εταιρική Υπευθυνότητα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory