Updreamers: Νέο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας από την Upstream
Πρώτη εθελοντική δράση για τους εργαζόμενους της εταιρείας, ο καθαρισμός του Υμηττού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη εθελοντική δράση για τους εργαζόμενους της εταιρείας, ο καθαρισμός του Υμηττού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δράση υλοποιείται από το ΤΕΕ, με σκοπό να έρθουν σε επαφή οι αιτούντες με νοητική αναπηρία και νευροαναπτυξιακές διαταραχές, με τους εργοδότες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο περιθώριο της Συνόδου ο κ. Χατζηδάκης θα έχει συναντήσεις με αξιωματούχους του ΟΟΣΑ και ομολόγους του υπουργούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την πολύτιμη υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης και του ΣΥ.Φ.Α.Κ - Συνεταιρισμός Φαρμακοποιών Αιγαίου και Κρήτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμα μία χρονιά μοιράζουν πασχαλινά γεύματα σε χιλιάδες παιδιά σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιχειρήσεων Βιομηχανικών Περιοχών πραγματοποιήθηκε επιτυχώς στις 19 και 20 Απριλίου στο ξενοδοχείο Royal Olympic, στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕΛΕΠΑΠ, Παιδικά Χωριά SOS, Φιλανθρωπικός Σύλλογος «Η Αγκαλιά» και «Σχεδία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά υποστηρίχθηκαν 28 οικογένειες και πάνω από 100 παιδιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕθελοντικά εργασίες κήπου και δημιουργικής απασχόλησης για τους ωφελούμενους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τις γιορτές του Πάσχα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Μ. Τρίτη, εθελοντές της εταιρείας βρέθηκαν στην πλατεία Κουμουνδούρου και προσέφεραν πασχαλινά καλάθια με εορταστικά τρόφιμα και γλυκά σε συνανθρώπους μας σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory