
Ecocity: Συμπληρώνει 15 χρόνια επένδυσης στους έφηβους
Ξεκινά η νέα περίοδος των Εκστρατειών ECOMOBILITY KAI FREE MOBILITY σε 31 πόλεις με τη συστράτευση 55 Οργανισμών, Ιδρυμάτων & Φορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά η νέα περίοδος των Εκστρατειών ECOMOBILITY KAI FREE MOBILITY σε 31 πόλεις με τη συστράτευση 55 Οργανισμών, Ιδρυμάτων & Φορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 27 Ιανουαρίου, στις 21.00, το τηλεπαιχνίδι θα φιλοξενήσει τους συντελεστές της θεατρικής παράστασης, Στέλιος Καζαντζίδης «Η ζωή του όλη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δράση υλοποιήθηκε για πρώτη φορά από τη HandsUp σε συνεργασία με τη Greeking.me, στο πλαίσιο των δράσεων ΕΚΕ των δύο εταιριών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Henkel Hellas, με στόχο να βρίσκεται κοντά στις οικογένειες και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη, προχώρησε για μια ακόμη φορά σε μια κίνηση έμπρακτης φροντίδας και αλληλεγγύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ουσιαστικό κοινωνικό έργο του Οργανισμού «To Χαμόγελο του Παιδιού» αναγνωρίζει έμπρακτα, με την πολυετή και συνεχή υποστήριξη της, η INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca-Cola, πιστή στο ραντεβού της και αυτά τα Χριστούγεννα, υποδέχθηκε όλους τους Coke lovers στο άκρως γιορτινό και ανανεωμένο Coca-Cola Pop-Up Store.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Εταιρικός Κοινωνικός Απολογισμός παρουσιάζει με άμεσο και περιεκτικό τρόπο την κατάκτηση των στόχων αειφορίας της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης η ISOPLUS στηρίζει τους πληγέντες της Μάνδρας προσφέροντας συμπληρώματα διατροφής myelements.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκυο να είναι το επόμενο μεγάλο όνειρο για τους Έλληνες αθλητές, η μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακού στοιχηματισμού στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να μη βρίσκεται και πάλι στο πλευρό τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια μία ακόμη χρονιά, η KAE Παναθηναϊκóς Superfoods επισκέφτηκε σύσσωμη την Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ» για να μοιράσει δώρα, αγάπη και χαρά στα παιδιά που νοσηλεύονται εκεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακή η ανταπόκριση των τηλεθεατών: Καταγράφηκαν περισσότερες από 56.600 κλήσεις και περισσότερα από 33.400 sms στο 19810 για τη διατροφή των παιδιών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γρηγόρης Αρναούτογλου και οι «Νομάδες», επισκέφτηκαν την Τετάρτη 3 και Πέμπτη 4 Ιανουαρίου, το ένα από τα έντεκα σπίτια, του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στα Μελίσσια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory