Ενέργειες προσφοράς στις Σέρρες & τη Λέρο από το Giant Heart της Novibet
Μέσα από τη δράση «Μια μπάλα για κάθε παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από τη δράση «Μια μπάλα για κάθε παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον Υδροβιότοπο Βραυρώνας με την υποστήριξη του Save Your Hood
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από το Πρόγραμμα Εθελοντικών Δράσεων «Μαζί κάνουμε καλό!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
10.000 εισιτήρια για το UEFA EURO 2024™ θα δοθούν σε παιδιά που ζουν κάτω από δυσμενείς συνθήκες ή έχουν ειδικές ανάγκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκπαιδευτικά σεμινάρια με αντικείμενο τους τρόπους αντιμετώπισης πιθανής πυρκαγιάς σε πάρκα ΑΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εν όψει των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το καινοτόμο pop-up fashion project φέρει την ονομασία «WENEЯ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Του CNN Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τους εργαζόμενους του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σεπτέμβριο η επόμενη φάση του προγράμματος 3x3 Schools powered by ΔΕΗ στο πλαίσιο συνεργασίας με την ΕΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Περιβαλλοντικής Εκστρατείας “Clean Up the Med”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Wheels of Will 3»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory