ICAP CRIF: Πάνω από 7 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις δαπάνησαν υψηλότερα ποσά για πρακτικές ESG
Το 94% των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Εταιρικής Υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 94% των επιχειρήσεων αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Εταιρικής Υπευθυνότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια έναν χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση που διοργάνωσε το ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 800 άνθρωποι ενημερώθηκαν για τα οφέλη της φιλοξενίας αδέσποτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το "Μαζί για το Παιδί"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν 1000 άτομα συμμετείχαν στο PepsiCo Gives Back
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ KYKNOS παρουσίασε τα αποτελέσματα της 1ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστροφή με άμεση πίστωση στο ψηφιακό πορτοφόλι για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων με κάρτες Visa
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της HELMEPA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την επόμενη 5ετία μια σειρά από ενέργειες που στόχο έχουν την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης κ.α.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ανέλαβε τη μελέτη των ενεργειακών αναγκών στο Μαυροδένδρι Κοζάνης μέσω ενός τριμερούς προγράμματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο 71% της Gen Z και το 60% των Millennials πιστεύουν ότι η «πράσινη» μετάβαση θα βελτιώσει την επαγγελματική τους ζωή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory