Principia: Στο πλευρό του Πυροσβεστικού Σώματος
Εκπαιδευτικά σεμινάρια με αντικείμενο τους τρόπους αντιμετώπισης πιθανής πυρκαγιάς σε πάρκα ΑΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπαιδευτικά σεμινάρια με αντικείμενο τους τρόπους αντιμετώπισης πιθανής πυρκαγιάς σε πάρκα ΑΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν όψει των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καινοτόμο pop-up fashion project φέρει την ονομασία «WENEЯ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤου CNN Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τους εργαζόμενους του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣεπτέμβριο η επόμενη φάση του προγράμματος 3x3 Schools powered by ΔΕΗ στο πλαίσιο συνεργασίας με την ΕΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Περιβαλλοντικής Εκστρατείας “Clean Up the Med”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Wheels of Will 3»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό EFRAG-CSR Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα RME Awards έχουν ως στόχο την ανάδειξη φορέων και επιχειρήσεων με ιδιαίτερη συνεισφορά και ενεργή δράση στον τομέα της Κοινωνικής Υπευθυνότητας και της Επιχειρηματικής Ηθικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καταγραφή της Ποσειδωνίας σε επιλεγμένες περιοχές των Κυκλάδων δίνει τη δυνατότητα ασφαλών αναγωγών σχετικά με τη συνολική έκτασή της στο Αιγαίο, συμβάλλοντας στην εύρεση τρόπων προστασίας της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕργάζεται καθημερινά για ένα καλύτερο μέλλον σε έναν πιο πράσινο πλανήτη, με πρωτοβουλίες, δράσεις και σαφές επενδυτικό σχέδιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory