L'Oréal Hellas: Πραγματοποίησε τη Citizen Day 2024
250 εργαζόμενοι έλαβαν μέρος σε 5 διαφορετικές δράσεις σε ολόκληρη την Αττική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ250 εργαζόμενοι έλαβαν μέρος σε 5 διαφορετικές δράσεις σε ολόκληρη την Αττική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 7η συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράση κοινωνικής ευαισθησίας σε συνεργασία με το φιλανθρωπικό σωματείο «Οι Φίλοι του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αποσταγματοποιία έχει θέσει ως προτεραιότητα η λειτουργία της να γίνεται τηρώντας μια σειρά από περιβαλλοντικούς παραμέτρους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙατρικές και οδοντιατρικές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Pit Stop για την Οδική Ασφάλεια»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από τη δράση «Μια μπάλα για κάθε παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Υδροβιότοπο Βραυρώνας με την υποστήριξη του Save Your Hood
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από το Πρόγραμμα Εθελοντικών Δράσεων «Μαζί κάνουμε καλό!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ10.000 εισιτήρια για το UEFA EURO 2024™ θα δοθούν σε παιδιά που ζουν κάτω από δυσμενείς συνθήκες ή έχουν ειδικές ανάγκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory