To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα πλατφόρμα βιωσιμότητας από 29 brands

Νέα πλατφόρμα βιωσιμότητας από 29 brands
Νέα πλατφόρμα βιωσιμότητας από 29 brands

Η νέα πλατφόρμα, που φέρει την ονομασία Collectively, θα ενημερώνεται με ιστορίες, videos και blog posts σχετικά με το πώς μπορεί ο κάθε άνθρωπος να ζήσει  με πιο βιώσιμο τρόπο. Παράλληλα, οι viewers θα ενθαρρύνονται να συνεισφέρουν τις δικές τους ιδέες, γύρω από θέματα όπως «τα μελλοντικά τρόφιμα» και οι «έξυπνες πόλεις». Το project προέκυψε στη διάρκεια του World Economic Forum, όταν τα brands συζήτησαν για το «πώς μπορούν να εμπνεύσουν και να επιταχύνουν» τον βιώσιμο τρόπο ζωής.

Αρχικά, θα εστιάσει την προσοχή του σε άτομα ηλικίας 18-30 ετών και θα επιχειρήσει να συνδεθεί μαζί τους με σχετικό content.  Μέχρι στιγμής, 29 είναι τα brands που έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους στην πλατφόρμα, με προοπτική να γίνουν περισσότερα.

Το σχέδιο ξεκίνησε να «τρέχει» σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, ενώ υπάρχουν σχέδια να εξαπλωθεί σε παγκόσμια κλίμακα και σε αγορές, όπως η Ινδία, η Κίνα και η Λατινική Αμερική. Η πλατφόρμα Collectively αναπτύχθηκε από τις εμπλεκόμενες μάρκες σε συνεργασία με το creative shop της Vice Media, Virtue Worldwide.