Zara: Φέρνει το live shopping στην Ευρώπη

Το Zara φέρνει την επιτυχημένη εφαρμογή του live shopping στην Κίνα και σε Ευρώπη, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, επενδύοντας σε νέους τρόπους προσέλκυσης πελατών. Σύμφωνα με το Reuters, πέντε ώρες live shopping στην Κίνα, που μεταδίδονται εβδομαδιαίως στο Douyin, τον «αδελφό» κινεζικό ιστότοπο του TikTok, βοήθησαν στην ενίσχυση των πωλήσεων της αλυσίδας της Inditex. «Θέλουμε να μεταφέρουμε αυτή την εμπειρία στις δυτικές χώρες, όπου η ζωντανή μετάδοση δεν είναι τόσο δημοφιλής», δήλωσε εκπρόσωπος της Zara.