YouTube: Πρόσκληση στους Shorts creators
Σε μια προσπάθεια να βοηθήσει
τους δημιουργούς των Shorts να
συνεργαστούν με επωνυμίες, το
YouTube εγκαινιάζει μια νέα διαδικασία που θα προσκαλεί τους
δημιουργούς να στέλνουν αυτοί
πρώτοι αιτήματα στους διαφημιζόμενους για πιθανές συνεργασίες.
Μέχρι τώρα, οι δημιουργοί που περιλάμβαναν brands στο περιεχόμενό τους μπορούσαν να λάβουν αιτήματα από τους διαφημιζόμενους στην εφαρμογή του YouTube και μέσω ειδοποιήσεων στο YouTube Studio, τα οποία μπορούσαν να αποδεχθούν ή να απορρίψουν «Δίνουμε τη δυνατότητα σε δημιουργούς στο YPP (Πρόγραμμα συνεργατών του YouTube με περισσότερους από 4.000 συνδρομητές) να στέλνουν αιτήματα σύνδεσης για shorts βίντεο σε διαφημιζόμενους μέσω του YouTube Studio», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Αντί να περιμένουν να τους πληρώσει μια επωνυμία για να δημοσιεύσουν περιεχόμενο σχετικό με το brand, μπορούν να τις προσεγγίσουν με περιεχόμενο που έχουν ήδη αναρτήσει, ρωτώντας αν ενδιαφέρονται να το χρησιμοποιήσουν σε μελλοντικά promotions στο YouTube.
«Εάν επιλέξουν να προβάλλουν διαφημίσεις, αυτοί οι σύνδεσμοι που ξεκινούν από δημιουργούς θα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο όπως οι σύνδεσμοι που ξεκινούν από τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι επιβεβαιώνουν τα δικαιώματα μεταξύ επωνυμιών και δημιουργών και δίνουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να βλέπουν την απόδοση στο Google Ads», δήλωσε επίσης ο εκπρόσωπος.
Μέχρι τώρα, οι δημιουργοί που περιλάμβαναν brands στο περιεχόμενό τους μπορούσαν να λάβουν αιτήματα από τους διαφημιζόμενους στην εφαρμογή του YouTube και μέσω ειδοποιήσεων στο YouTube Studio, τα οποία μπορούσαν να αποδεχθούν ή να απορρίψουν «Δίνουμε τη δυνατότητα σε δημιουργούς στο YPP (Πρόγραμμα συνεργατών του YouTube με περισσότερους από 4.000 συνδρομητές) να στέλνουν αιτήματα σύνδεσης για shorts βίντεο σε διαφημιζόμενους μέσω του YouTube Studio», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Αντί να περιμένουν να τους πληρώσει μια επωνυμία για να δημοσιεύσουν περιεχόμενο σχετικό με το brand, μπορούν να τις προσεγγίσουν με περιεχόμενο που έχουν ήδη αναρτήσει, ρωτώντας αν ενδιαφέρονται να το χρησιμοποιήσουν σε μελλοντικά promotions στο YouTube.
«Εάν επιλέξουν να προβάλλουν διαφημίσεις, αυτοί οι σύνδεσμοι που ξεκινούν από δημιουργούς θα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο όπως οι σύνδεσμοι που ξεκινούν από τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι επιβεβαιώνουν τα δικαιώματα μεταξύ επωνυμιών και δημιουργών και δίνουν στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να βλέπουν την απόδοση στο Google Ads», δήλωσε επίσης ο εκπρόσωπος.