Yahoo: Νέος global ad product chief
Yahoo: Νέος global ad product chiefΗ Yahoo προήγαγε τον Prashant Fuloria στη θέση του global ad product chief, έξι μήνες περίπου μετά την ένταξή του στην εταιρεία, στο πλαίσιο εξαγοράς της mobile ad analytics start-up Flurry.
O Fuloria θα αποτελεί πλέον senior vice president των advertising products, με βασική ευθύνη την επίβλεψη της ανάπτυξης των διαφημιστικών προϊόντων στα display, native, video και mobile κανάλια, καθώς επίσης και την εξέλιξη των Yahoo Ad Manager Plus, Yahoo Gemini και BrightRoll.
Θα αναφέρεται απευθείας στην chief executive του διαδικτυακού κολοσσού, Marissa Mayer, ενώ ο ad tech επικεφαλής Scott Burke θα αναφέρεται σε αυτόν. Πριν τη θητεία του στη Flurry, ο Fuloria κατείχε θέσεις σε Google και Facebook.
«Ο Prashant διαθέτει εμπειρία που ξεπερνά τα δέκα χρόνια, πάνω στο χτίσιμο διαφημιστικών πλατφορμών σε Google, Facebook και Flurry. Με την καθοδήγησή του, θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις διαφημιστικές τεχνολογικές μας ικανότητες, με τέτοιο τρόπο που θα αυξάνει την προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας» ανέφερε εκπρόσωπος της Yahoo.