WPP: Συγχωνεύει Grey και AKQA
Η WPP, ο μεγαλύτερος διεθνής όμιλος επικοινωνίας, προχωρά στην συγχώνευση δυο εκ των κορυφαίων agencies της, της AKQA και της Grey, δημιουργώντας το AKQA Group.
Με την σύμπραξη της digital AKQA με το δημιουργικό δίκτυο της Grey η WPP συνδυάζει δυο διαφορετικά disciplines υπο την ίδια στέγη συνεχίζοντας την στρατηγική, που εφαρμόζει τα τελευταία χρόνια, με συγχωνεύσεις όπως εκείνη της Wunderman με την JWT για να δημιουργηθεί η Wunderman Thompson το 2018.
H απόφαση να ονομαστεί το νέο διευρυμένο σχήμα AKQA Group σημαίνει το τέλος του brand Grey, ενός από τα παλαιότερα και πλέον ιστορικά brands στον χώρο των agencies, καθώς το δίκτυο ιδρύθηκε το 1917 και εξαγοράστηκε από την WPP το 2004.
Μαζί θα τεθούν επικεφαλής ενός δικτύου που απασχολεί 6.000 εργαζομένους σε 50 χώρες