To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Εξαγόρασε την InfoSum για AI δεδομένα

WPP: Εξαγόρασε την InfoSum για AI δεδομένα
Ο όμιλος επικοινωνίας WPP εξαγόρασε την εταιρεία InfoSum σε μια κίνηση να υπερφορτίσει το data offering που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη μέσω του WPP Open. Η τεχνολογία της InfoSum καθιστά δυνατή τη σύνδεση διαφορετικών πηγών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων μερών που ανήκουν σε πελάτες, στο οικοσύστημα μάρκετινγκ χωρίς μετακίνηση ή έκθεσή τους. Ο WPP για την ώρα δεν δημοσίευσε λεπτομέρειες της συμφωνίας.

Η InfoSum θα ενταχθεί στην GroupM και η Lauren Wetzel θα παραμείνει διευθύνουσα σύμβουλος με έναν επιπλέον ρόλο ως επικεφαλής λύσεων στον όμιλο media επενδύσεων. Ο Brian Lesser, διευθύνων σύμβουλος της GroupM, είναι πρώην διευθύνων σύμβουλος της InfoSum. Μετακινήθηκε στην GroupM τον Ιούλιο του περασμένου έτους, αντικαθιστώντας τον Christian Juhl. «Η άμεση ενσωμάτωση του παγκόσμιου δικτύου δεδομένων και της τεχνολογικής υποδομής της InfoSum θα επιτρέψει στους πελάτες μας να δημιουργήσουν ακόμη μεγαλύτερη αξία από τα δεδομένα και θα επιτρέψουν σε εμάς να εκπαιδεύσουμε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης σε άνευ προηγουμένου κλίμακα και ταχύτητα», ανέφερε ο Lesser. «Στον WPP, χτίζουμε την τεχνολογία και την υποδομή δεδομένων που θα δώσει στους πελάτες μας ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εποχή της AI», δήλωσε σχετικά ο CEO του WPP, Mark Read.
TAGS: WPP