To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Χωρίς τον όρο DEI η ετήσια έκθεση του 2024

WPP: Χωρίς τον όρο DEI η ετήσια έκθεση του 2024
O διεθνής όμιλος επικοινωνίας WPP αποτελεί την πιο πρόσφατη περίπτωση επιχείρησης που αφαίρεσε τη φράση «diversity, equity and inclusion» (DEI - Διαφορετικότητα, Ισότητα και Συμπερίληψη) από την ετήσια έκθεσή της, καθώς οι πολιτικές DEI δέχονται επίθεση από τη διακυβέρνηση Tραμπ. Σημειώνεται πως οι ΗΠΑ αποτελούν τη μεγαλύτερη αγορά για τον Όμιλο WPP.

Στην ετήσια έκθεση του Group για το 2024, ο CEO Mark Read σημειώνει απευθυνόμενους στους μετόχους «πως πολλά έχουν αλλάξει τον τελευταίο χρόνο», εξαιτίας των πολιτικών εξελίξεων. Στην έκθεση για το 2024 δεν εντοπίζεται καμιά αναφορά των όρων “diversity, equity and inclusion”, “DE&I” και “DEI”, ενώ στην αντίστοιχη έκθεση του 2023 υπήρχαν 20 τέτοιες. Επίσης, τρεις φορές του WPP Group περιγραφόταν ως “diversity leader”. Οι παραλείψεις, τις οποίες επισήμανε πρώτη η βρετανική Sunday Times, περιλαμβάνουν και αλλαγές σχετικά με τον τρόπο που η εταιρεία παρουσιάζει στοιχεία αναφορικά με τη μέτρηση της μη χρηματοοικονομικής απόδοσης των κορυφαίων στελεχών, η οποία καθορίζει το ύψους των βραχυπρόθεσμων μπόνους τους. Στη νέα έκθεση, η φράση έχει αλλάξει σε «άνθρωποι και πολιτισμός».

Το WPP Group αρνήθηκε να σχολιάσει εάν η νέα διατύπωση αποτελεί απάντηση στις κινήσεις κατά των πολιτικών DEI από την κυβέρνηση Τραμπ. Το μόνο που ανέφερε ήταν πως ενώ η διατύπωση στην ετήσια έκθεσή τους είχε αλλάξει, ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται τα βραχυπρόθεσμα μπόνους των στελεχών δεν άλλαξε.
TAGS: WPP