WPP: Αποχωρεί ο global CCO John O'Keeffe
Ο global chief creative officer του WPP Group John O’Keeffe αποχωρεί από τον διεθνή όμιλο επικοινωνίας μετά από 12 χρόνια συνεργασίας, χωρίς να είναι σαφές, μέχρι στιγμής, εάν θα αντικατασταθεί από κάποιον άλλο.
Σε εσωτερικό memo που στάλθηκε στους επικεφαλής των δικτύων του WPP Group, ο CEO του ομίλου Mark Read, επιβεβαίωσε την αποχώρηση και τόνισε πως πλέον τα agencies θα αναλάβουν σε μεγαλύτερο βαθμό την ευθύνη όσον αφορά το δημιουργικό προϊόν, στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης τους και της περαιτέρω επένδυσης σε ταλαντούχα στελέχη.
Στα δίκτυα που ανήκουν στο WPP Group συμπεριλαμβάνονται οι Wunderman Thompson, VMLY&R, Ogilvy και Grey.
O O’Keeffe ανέλαβε τον ρόλο του global CCO του Ομίλου το 2008 και κατά την διάρκεια της θητείας το WPP Group αναδείχθηκε 7 φορές Holding Company of the Year στα Cannes Lions. Επίσης κέρδισε επτά φορές την αντίστοιχη διάκριση στα Effies