WPP: Ανακοίνωσε μείωση καθαρών εσόδων για το 2024

Η WPP ανέφερε μείωση των καθαρών οργανικών εσόδων το 2024 κατά
1% και έλλειμμα τέταρτου τριμήνου
κατά 4,2%. Οι αρχικές προοπτικές
για το 2025 κάνουν
λόγο για οργανική
πτώση 2% και με
κάποια βελτίωση το
δεύτερο εξάμηνο. Οι
επενδυτές έστειλαν
τη μετοχή 15% κάτω
στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου
μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της εταιρείας. Τα συνολικά
αναφερόμενα έσοδα για ολόκληρο
το έτος ήταν 14,7 δισεκατομμύρια
GBP (περίπου 18,6 δισ. δολάρια),
τα οποία μειώθηκαν κατά 0,7% σε
σύγκριση με το 2023.
Ο διευθύνων σύμβουλος της WPP, Mark Read, δήλωσε: «Πετύχαμε σημαντική πρόοδο σε σχέση με τη στρατηγική μας το 2024 με τη δημιουργία της VML, της Burson και την απλοποίηση του GroupM. Πουλήσαμε το μερίδιό μας στην FGS Global, για να δημιουργήσουμε σημαντική αξία για τους μετόχους, ενώ αυξήσαμε την επένδυσή μας στην τεχνητή νοημοσύνη μέσω του WPP Open».
Ο διευθύνων σύμβουλος της WPP, Mark Read, δήλωσε: «Πετύχαμε σημαντική πρόοδο σε σχέση με τη στρατηγική μας το 2024 με τη δημιουργία της VML, της Burson και την απλοποίηση του GroupM. Πουλήσαμε το μερίδιό μας στην FGS Global, για να δημιουργήσουμε σημαντική αξία για τους μετόχους, ενώ αυξήσαμε την επένδυσή μας στην τεχνητή νοημοσύνη μέσω του WPP Open».