Wavemaker: Συνεργασία με Amazon Advertising

Η Wavemaker έκλεισε συμφωνία
για να εξασφαλίσει την πρόβαση
στο «Overlapping Audiences»
Automatic Programming
Interface (API) της Amazon
Advertising, το οποίο παρέχει
στα brands insights
με στόχο την κατανόηση των σχέσεων
μεταξύ του κοινού
ενός brand με άλλα
κοινά στο Amazon.
Το agency του
Group M υποστηρίζει πως είναι το πρώτο παγκοσμίως το οποίο ενσωματώνει το
API κατευθείαν στην "Provocative
Planning" πλατφόρμα. Σύμφωνα
με τη Wavemaker, αυτό δίνει τη
δυνατότητα στους planners να
έχουν απευθείας πρόσβαση σε
insights από κοινά της Amazon,
έτσι ώστε να τα ενσωματώνουν
σε media plans και καμπάνιες.
Ο global Head of e-Commerce της Wavemaker, Mudit Jaju, δήλωσε πως «με την πρόσβαση στο Overlapping Audiences API της Amazon Advertising μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες των πελατών μας στην Amazon και να συμβάλουμε στην ανάπτυξή τους». Ο Toby Jenner, global Chief Executive της Wavemaker, πρόσθεσε: «Μέσα από τη συνεχή προσπάθειά μας να προκαλέσουμε θετικά εμάς και την ισχυρή συμμαχία μας με την Amazon Advertising, μπορούμε πλέον να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα ανταγωνιστικού επιπέδου audience planning»
Ο global Head of e-Commerce της Wavemaker, Mudit Jaju, δήλωσε πως «με την πρόσβαση στο Overlapping Audiences API της Amazon Advertising μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες των πελατών μας στην Amazon και να συμβάλουμε στην ανάπτυξή τους». Ο Toby Jenner, global Chief Executive της Wavemaker, πρόσθεσε: «Μέσα από τη συνεχή προσπάθειά μας να προκαλέσουμε θετικά εμάς και την ισχυρή συμμαχία μας με την Amazon Advertising, μπορούμε πλέον να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα ανταγωνιστικού επιπέδου audience planning»