Walmart: Στα 2,1 δισ. τα διαφημιστικά έσοδα

Η Walmart ανακοίνωσε διαφημιστικά έσοδα ρεκόρ στα 2,1 δισ.
δολάρια παγκοσμίως. Τα 500
εκατ. από αυτά πιστώθηκαν ως
έσοδα που προέκυψαν από μείωση στο κόστος πωλήσεων ενός
διαφημιζόμενου.
Τα άλλα 1,6 δισ.
ήταν καθαρά από
media. Η αποκάλυψη των εσόδων
από διαφημίσεις
της Walmart έρχεται δύο εβδομάδες αφότου η
Amazon ανέφερε το advertising
ως δικό της επιχειρηματικό τμήμα για πρώτη φορά, κερδίζοντας
31 δισ. δολάρια το 2021.
«Αναμένουμε ότι η Walmart Connect θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τα επόμενα χρόνια, με στόχο να γίνει μια από τις 10 κορυφαίες διαφημιστιικές επιχειρήσεις», δήλωσε στους επενδυτές ο CFO της Walmart, Brett Biggs. Ο βασικότερος στόχος της Walmart είναι να μετατραπεί σε έναν «omni-channel retailer», κάτι που θα το καταφέρει φυσικά μέσω της ανάπτυξης του e-commerce. Και μπορεί η αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ να μην εντυπωσίασε το τέταρτο τρίμηνο του 2021, με μόλις 1%, ωστόσο σε βάθος διετίας η Walmart έχει σημειώσει ένα εντυπωσιακό άλμα της τάξης του 70%.
«Αναμένουμε ότι η Walmart Connect θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τα επόμενα χρόνια, με στόχο να γίνει μια από τις 10 κορυφαίες διαφημιστιικές επιχειρήσεις», δήλωσε στους επενδυτές ο CFO της Walmart, Brett Biggs. Ο βασικότερος στόχος της Walmart είναι να μετατραπεί σε έναν «omni-channel retailer», κάτι που θα το καταφέρει φυσικά μέσω της ανάπτυξης του e-commerce. Και μπορεί η αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ να μην εντυπωσίασε το τέταρτο τρίμηνο του 2021, με μόλις 1%, ωστόσο σε βάθος διετίας η Walmart έχει σημειώσει ένα εντυπωσιακό άλμα της τάξης του 70%.