Volvo: Τρεις όμιλοι στη shortlist του media spec
Στη shortlist της παγκόσμιας αναθεώρησης του
media λογαριασμού της Volvo βρίσκονται οι
όμιλοι WPP, IPG και Publicis. Σύμφωνα με το
COMvergence, η Volvo δαπάνησε 448,7 εκατομμύρια δολάρια σε media παγκοσμίως το 2023.
Τον λογαριασμό χειρίζεται από το 1999 η Mindshare που τον κέρδισε από την PHD (τότε New PHD). Την διαδικασία ανέλαβε η MediaSense και το review αφορά μια σειρά από αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Βρετανίας και της Κίνας. H Volvo έχει αναθέσει στην Grey London τον παγκόσμιο creative λογαριασμό της το 2013 και από το 2015 συνεργάζεται και με τοπικά agencies σε συγκεκριμένες αγορές. Η Volvo δεν έχει απαντήσει σε αίτημα του Campaign για σχολιασμό, όπως και οι WPP, IPG, Publicis και MediaSense.
Τον λογαριασμό χειρίζεται από το 1999 η Mindshare που τον κέρδισε από την PHD (τότε New PHD). Την διαδικασία ανέλαβε η MediaSense και το review αφορά μια σειρά από αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Βρετανίας και της Κίνας. H Volvo έχει αναθέσει στην Grey London τον παγκόσμιο creative λογαριασμό της το 2013 και από το 2015 συνεργάζεται και με τοπικά agencies σε συγκεκριμένες αγορές. Η Volvo δεν έχει απαντήσει σε αίτημα του Campaign για σχολιασμό, όπως και οι WPP, IPG, Publicis και MediaSense.