Vodafone: Σε εξέλιξη δημιουργικό spec στο Ην. Βασίλειο

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η δημιουργική αναθεώρηση της Vodafone στο Ηνωμένο Βασίλειο, για τον λογαριασμό ύψους 53 εκατομμυρίων λιρών.
Επικεφαλής της κίνησης αυτής είναι ο νέος commercial director της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά, Γλαύκος Περσιάνης, ο οποίος επιθυμεί να διαφοροποιήσει τη marketing στρατηγική και να εστιάσει στις βασικές υπηρεσίες της, καθώς αγωνίζεται για να περιορίσει το κενό με τους μεγάλους αντίπαλους, EE και Ο2.
Ο WPP διατηρεί στενή σχέση με τη Vodafone, καθώς διαχειρίζεται τόσο τη δημιουργική όσο και media δραστηριότητα. Σε δημιουργικό επίπεδο, η Grey είναι εκείνη που ανέλαβε τον χειρισμό του διαφημιστικού λογαριασμού τον περσινό Φεβρουάριο, από την "αδερφή" Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, που ανήκει επίσης στον WPP. Πληροφορίες αναφέρουν πως ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός έχει επικοινωνήσει ήδη με εταιρείες εκτός WPP, ενώ η Grey βρίσκεται σε "συναγερμό".
Σημειώνεται πως υπεύθυνη για τα media σε παγκόσμια κλίμακα είναι η MEC, που ανέλαβε το 2014 τον χειρισμό του, ύψους 600 εκατ. λιρών, σχετικού λογαριασμού.
Επικεφαλής της κίνησης αυτής είναι ο νέος commercial director της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά, Γλαύκος Περσιάνης, ο οποίος επιθυμεί να διαφοροποιήσει τη marketing στρατηγική και να εστιάσει στις βασικές υπηρεσίες της, καθώς αγωνίζεται για να περιορίσει το κενό με τους μεγάλους αντίπαλους, EE και Ο2.
Ο WPP διατηρεί στενή σχέση με τη Vodafone, καθώς διαχειρίζεται τόσο τη δημιουργική όσο και media δραστηριότητα. Σε δημιουργικό επίπεδο, η Grey είναι εκείνη που ανέλαβε τον χειρισμό του διαφημιστικού λογαριασμού τον περσινό Φεβρουάριο, από την "αδερφή" Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, που ανήκει επίσης στον WPP. Πληροφορίες αναφέρουν πως ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός έχει επικοινωνήσει ήδη με εταιρείες εκτός WPP, ενώ η Grey βρίσκεται σε "συναγερμό".
Σημειώνεται πως υπεύθυνη για τα media σε παγκόσμια κλίμακα είναι η MEC, που ανέλαβε το 2014 τον χειρισμό του, ύψους 600 εκατ. λιρών, σχετικού λογαριασμού.