Upworthy: Συνεργασία με τη Unilever
Upworthy: Συνεργασία με τη UnileverΈπειτα από δυο χρόνια δημιουργίας μιας αξιόλογης traffic μηχανής, η Upworthy επιχειρεί πλέον να «μετατρέψει» τους επισκέπτες της σε πραγματικά έσοδα, τοποθετώντας τον εαυτό της σαν τον υποδοχέα των brands που έχουν να διηγηθούν μια ουσιώδη ιστορία.
Το site έχει ήδη πετύχει συμφωνία με τη Unilever, προκειμένου να τη βοηθήσει να προωθήσει το Project Sunlight, αυτό που η ίδια η FMCG εταιρεία χαρακτηρίζει σαν μια πρωτοβουλία που «παρακινεί τους ανθρώπους να ζήσουν υπεύθυνα και τους εμπνέει να δημιουργήσουν ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά τους».
Τα promotions θα περιλαμβάνουν native διαφημίσεις από τη Unilever και ένα ειδικό section, στημένο από τους editrors της Upworthy. Εξάλλου, η Upworthy αποτελεί μια εταιρεία που επιμελείται και αναμορφώνει περιεχόμενο μέσω έξυπνων built to share τίτλων, οι οποίοι μετατρέπουν τα posts σε ουσιαστικές ιστορίες.
Η συμφωνία της με τη Unilever αποτελεί μέρος ενός νέου διαφημιστικού προγράμματος, του Upworthy Collaborations, που έχει σαν στόχο να βοηθήσει brands και οργανισμούς να «συνδεθούν με τον καλύτερο τρόπο με όσα αντιπροσωπεύουν και με αυτά που ενδιαφέρουν την κοινωνία».