United Airlines: Σε Carat-Merkle ο media λογαριασμός

Η United Airlines προσέλαβε μια ομάδα, αποτελούμενη από την Carat και τη Merkle του δικτύου Dentsu Aegis, η οποία θα χειρίζεται τα παγκόσμια media, μετά από την ολοκλήρωση της αναθεώρησης του σχετικού λογαριασμού.
Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, ο WPP έχασε τις ευθύνες στο social και στα media, όμως διατήρησε τα καθήκοντα στο production, υπεύθυνη για τα οποία είναι η Wunderman. H συνολική αξία του λογαριασμού κυμαίνεται στα 10 εκατομμύρια δολάρια.
Η νίκη της Dentsu σε αυτό το spec, είναι σημαντική, καθώς χειρίζεται ήδη το παγκόσμιο δημιουργικό για τη United Airlines. Πριν λίγες ημέρες, ο holding όμιλος ανέλαβε και τα παγκόσμια media της τεχνολογικής εταιρείας Intel.
Στο μεταξύ, η United Airlines έχει ενισχύει τις in-house δυνατότητές της γύρω από το βίντεο, σύμφωνα με έκθεση της Digiday, που αναφέρει επίσης πως η in-house διαχείριση επιτρέπει στην αεροπορική εταιρεία να κινηθεί γρηγορότερα και να είναι αποδοτικότερη από πλευράς κόστους.
Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, ο WPP έχασε τις ευθύνες στο social και στα media, όμως διατήρησε τα καθήκοντα στο production, υπεύθυνη για τα οποία είναι η Wunderman. H συνολική αξία του λογαριασμού κυμαίνεται στα 10 εκατομμύρια δολάρια.
Η νίκη της Dentsu σε αυτό το spec, είναι σημαντική, καθώς χειρίζεται ήδη το παγκόσμιο δημιουργικό για τη United Airlines. Πριν λίγες ημέρες, ο holding όμιλος ανέλαβε και τα παγκόσμια media της τεχνολογικής εταιρείας Intel.
Στο μεταξύ, η United Airlines έχει ενισχύει τις in-house δυνατότητές της γύρω από το βίντεο, σύμφωνα με έκθεση της Digiday, που αναφέρει επίσης πως η in-house διαχείριση επιτρέπει στην αεροπορική εταιρεία να κινηθεί γρηγορότερα και να είναι αποδοτικότερη από πλευράς κόστους.