Unilever: Συν 200 εκατ. λίρες για διαφήμιση - marketing

H Unilever ανακοίνωσε πως αύξησε τις επενδύσεις της όσον
αφορά τη διαφήμιση και το
marketing, σε μια προσπάθεια
να αντιμετωπίσει τη στροφή
των καταναλωτών
προς την ιδιωτική
ετικέτα, εξαιτίας
της αύξησης που
καταγράφεται λόγω της παγκόσμιας συγκυρίας στις
τιμές των επώνυμων προϊόντων. Συγκεκριμένα,
ο πολυεθνικός κολοσσός αύξησε
τις επενδύσεις σε brands και
marketing κατά 200 εκατ. λίρες
το πρώτο εξάμηνο του 2022, στο
οποίο καταγράφηκε και αύξηση
αξίας πωλήσεων της τάξης του
8,1%, με βασική αιτία την άνοδο
των τιμών καθώς ο όγκος μειώθηκε κατά 1,6% .
«Η Unilever σημείωσε ισχυρή απόδοση στο πρώτο εξάμηνο, η οποία βασίζεται στη δυναμική μας, παρά τις προκλήσεις του υψηλού πληθωρισμού και της βραδύτερης παγκόσμιας ανάπτυξης», ανέφερε ο CEO Alain Jope ο οποίος πρόσθεσε επίσης ότι η Unilever σημείωσε περαιτέρω πρόοδο όσον αφορά τις στρατηγικές της προτεραιοτήτες κατά τη διάρκεια της περιόδου.
«Η Unilever σημείωσε ισχυρή απόδοση στο πρώτο εξάμηνο, η οποία βασίζεται στη δυναμική μας, παρά τις προκλήσεις του υψηλού πληθωρισμού και της βραδύτερης παγκόσμιας ανάπτυξης», ανέφερε ο CEO Alain Jope ο οποίος πρόσθεσε επίσης ότι η Unilever σημείωσε περαιτέρω πρόοδο όσον αφορά τις στρατηγικές της προτεραιοτήτες κατά τη διάρκεια της περιόδου.