Unilever: Oλοκληρώθηκε το media spec των 3,3 δισ.
Mε τo WPP Group να θριαμβεύει, ολοκληρώθηκε το ύψους 3,3 δισ.
δολαρίων media spec της Unilever. H Mindshare διατήρησε το μεγαλύτερο κομμάτι του λογαριασμού media της Unilever στις 5 κορυφαίες
της αγορές: Βόρεια Αμερική, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία, Ινδονησία και
Κίνα. Το pitch αποτέλεσε την πρώτη ανοιχτή διαδικασία αναθεώρησης
που πραγματοποίησε η Unilever από το 2015 και μετά και ισχυροποίησε τους δεσμούς συνεργασίας της με τις Group
M και Mindhshare του WPP Group, που πλέον έχει
την ευθύνη για πάνω από 80% του παγκόσμιου
λογαριασμού media του μεγαλύτερου διαφημιζόμενου διεθνώς.
Σημειώνεται πως και άλλοι διεθνείς όμιλοι απέκτησαν κάποια μικρότερα κομμάτια του λογαριασμού, στο πλαίσιο του spec. Η PHD της Omnicom ανέλαβε το λογαριασμό σε Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, Καναδά, Βόρεια Αφρική, Μέση Ανατολή και Τουρκία, που μέχρι πρότινος χειριζόταν η WPP. H Ηavas Media κέρδισε την αγορά της Γαλλίας, ενώ και η Initiative της IPG διατήρησε την ευθύνη για κάποιες αγορές που ήδη χειριζόταν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Publicis και η Dentsu συμμετείχαν, επίσης, στη διαδικασία, αλλά δεν ανέλαβαν κάποιο τμήμα του λογαριασμού, παρόλο που η Publicis τον Μάρτιο προτιμήθηκε για τον ύψους 30 εκατ. δολαρίων λογαριασμό retail advertising της Unilever στις ΗΠΑ.
Σημειώνεται πως και άλλοι διεθνείς όμιλοι απέκτησαν κάποια μικρότερα κομμάτια του λογαριασμού, στο πλαίσιο του spec. Η PHD της Omnicom ανέλαβε το λογαριασμό σε Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, Καναδά, Βόρεια Αφρική, Μέση Ανατολή και Τουρκία, που μέχρι πρότινος χειριζόταν η WPP. H Ηavas Media κέρδισε την αγορά της Γαλλίας, ενώ και η Initiative της IPG διατήρησε την ευθύνη για κάποιες αγορές που ήδη χειριζόταν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Publicis και η Dentsu συμμετείχαν, επίσης, στη διαδικασία, αλλά δεν ανέλαβαν κάποιο τμήμα του λογαριασμού, παρόλο που η Publicis τον Μάρτιο προτιμήθηκε για τον ύψους 30 εκατ. δολαρίων λογαριασμό retail advertising της Unilever στις ΗΠΑ.